Menu rozwijane dostarczyły profilki

wtorek, 1 września 2015

Witam!

Witam was wszystkich bardzo serdecznie :D
Już kiedyś prowadziłam bloga z udziałem wilków, ale postanowiłam stworzyć cuś takiego jak Hogwart dla wilków. Przez kilka ostatnich dni dodawałam zakładki, żeby zdążyć na 1 września. Od dzisiaj możecie dołączać do Wolfwardu!
Co to Wolfward?
Wolfward jest wilczą wersją Hogwartu. Stworzenia są podobne, mamy takie same lekcje, ale, żeby nie było identycznie wprowadziłam kilka swoich zmian :) Ważna informacja: W Wolfwardzie chodzi o to aby było tu jak najwięcej uczniów! Na normalnych watahach mogą być dorosłe basiory, wadery i szczeniaki. Tutaj przeważającą liczbą wilków będą szczeniaki! Oczywiście znajdzie się trochę nauczycieli, ale żeby nim zostać trzeba zasłużyć :D  Szkoła nie jest jeszcze w pełni gotowa, ale mam nadzieję, że szybko się rozwinie ;P
~Informacje~
Na ostatni dzień miesiąca będę robić podsumowanie. Będą tam informacje ile opowiadań napisaliście, nowe wilki i inne newsy. Co miesiąc szczeniaki będą dorastać o jeden miesiąc. Zapraszam do obejrzenia zakładki "Formularze". Tam jest wszystko napisane :]
Aby zostać nauczycielem trzeba mieć jednego wilka, który był szczeniakiem, ale urósł. Należy też być aktywnym, pisać opowiadania, pomagać innym i tak dalej, i tak dalej :)

Jak dołączyć?
Formularze
Regulamin

Mam nadzieję, że ten pomysł wam się spodoba i wiele wilczków-uczniów będzie chciało zapisać się do Wolfwardu :)
A... i jeszcze jedno. Moje wilki to:
-Snow - dyrektor.
-Fortis - uczeń.
Snow jest moim wilkiem z kilku watah, jest to też mój chomik (xD) więc będę się podpisywać tym właśnie imieniem.
~Snow



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz