Menu rozwijane dostarczyły profilki

poniedziałek, 7 września 2015

Od Snow'a

Wstałem i uśmiechnąłem się.
-Oj tam, oj tam... - powiedziałem - nic się nie stało.
Wadera również wstała i się uśmiechnęła.
-Dostałam list, który wysłała mi sowa. Pisało tam, że Wolfward zaprosił mnie do siebie... to znaczy... dostałam zaproszenie do szkoły magii i czarodziejstwa w Wolfwardzie.
-Ano dostałaś. I jak? Dołączasz? - zapytałem.
Uczennica zastanowiła się. Po chwili odpowiedziała:
-Tak. Dołączam. Kiedy odbędzie się.... y... Ceremonia Przydziału?
-Teraz, jeśli chcesz. Możemy pójść do Wielkiej Sali i tam Medalion Przydziału przydzieli cię do domu.
-Super.
*
Wadera usiadła na krześle. Tradycyjnie założyłem jej na szyję Medalion Przydziału. Po kilkudziesięciu sekundach przybrał złoto-czerwone barwy.
-FERRONATH!

<Hope?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz