Menu rozwijane dostarczyły profilki

niedziela, 13 września 2015

Od Hope

Podziękowałam mojemu towarzyszowi i wyszłam z Wielkiej sali. Gdy doszłam do opisanego przez wilka obrazu, usłyszałam:
- Podaj hasło.- Powiedziała starsza, kobieta z obrazu.
-Jakie zaś hasło!?-Oburzyłam się -Nikt mi nie powiedział, nic o żadnym haśle.
-Wybacz.Bez hasła nie spuszczę.-Westchnęłam zrezygnowana.
-Powiesz mi chociaż, gdzie mogę znaleźć bibliotekę?
- Na pierwszym piętrzę i w prawo.
-Dziękuję.- I poszłam.
***
Musze przyznać że zamek jest piękny. Sofi mi o nim opowiadała, że była parę razy z ojcem zanim odszedł.Gdy znalazłam się w bibliotece zaczęłam szukać, książki o magicznych stworzeniach.Słyszałam dużo o chochlikach i chciałam się trochę o nich dowiedzieć.Więc zaczęłam szukanie pomiędzy księgami.
*** 
Nagle pod moimi łapami znalazł biały liścik zwinięty w rulonik. Paczę do okoła niema nikogo,wiec podnoszę go i zaczynam czytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz