Menu rozwijane dostarczyły profilki

niedziela, 6 września 2015

Od Fortis'a

Przede mną leżała jakaś wadera. Miała szare futro. Była ode mnie młodsza, a na pewno mniejsza. Wyjąłem rękę, aby pomóc jej wstać. Kiedy już to zrobiła, uśmiechnąłem się. Odwzajemniła uśmiech. Spojrzałem w dół. Na podłodze leżały książki nieznajomej. Ukucnąłem, aby je pozbierać. Wadera po chwili zrobiła to samo.
-Nie, nie trzeba... - powiedziała.
Zebrałem wszystkie książki po czym wstaliśmy. Wręczając jej pisma przywitałem się:
-Tak w ogóle jestem Fortis. Niedawno dołączyłem. A ty...?
-Lucy. Ja dołączyłam dzisiaj, kilka godzin temu zostałam przydzielona do Hufflewen'u.
-Ja należę do Ferronath'u. Bardzo się z tego cieszę. Zobaczyłem, że można tam trafić tylko jeśli jesteśmy mężni, odważni, prawi i sprawiedliwi.
-Gdzie to przeczytałeś? - zapytała.
-W jaskini Ferronath'u. W Twoim pokoju pewnie też znajduje się taka tabliczka. Możemy tam teraz pójść, razem uda nam się znaleźć.
-Pewnie.

<Lucy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz