Menu rozwijane dostarczyły profilki

Konkursy

~Plastyczne~
Konkurs nr. 1
Opis: Należy narysować twoje wyobrażenie Wolfwardu - może to być budynek widziany z zewnątrz lub wewnątrz albo dowolnie wybrany teren.
Zasady:
➸ Może być to obrazek taki co na nagłówku;
➸ Proszę o ładne zdjęcia, nie rozmazane, widoczny rysunek.
Nagrody:
1 miejsce - Tytuł prefekta i 50 punktów dla domu
2 miejsce - 30 Srebrników i 30 punktów dla domu
3 miejsce - Możliwość kupna kota lub sowy i 10 punktów dla domu
Uczestnicy:
1. 
2. 
3. 

Konkurs nr. 2
Opis: Należy narysować logo dla watahy.
Zasady:
➸ Może być to herb lub jakiś symbol - po prostu znak, dzięki któremu Wolfward będzie rozpoznawalny.
➸ Może być to rysunek wykonany na komputerze lub narysowany na kartce.
 Jak zawsze przy robieniu zdjęcia - wyraźne, nie rozmazane, widoczne.
➸ Jeśli rysujesz na kartce, postaraj się by każdy szczegół był pokolorowany, a kartka była prosta. 
Nagrody:
1 miejsce -  50 punktów dla domu, 30 srebrników
2 miejsce - 15 Srebrników i 30 punktów dla domu
3 miejsce - 10 srebrników i 10 punktów dla domu
Uczestnicy:
1. 
2. 
3. 

~Literackie~
Konkurs nr. 1
Opis: Napisz swoją biografię - co robiłeś za nim zostałeś przydzielony do Wolfwardu. Warunki w jakich się wychowywałeś, rodzina, przygody itd.
Zasady:
W konkursie mogą brać udział nauczyciele!
➸ Opowiadania, w których będą ponad 3 błędy nie zostaną wstawione.
➸ Minimum 50 linijek.
➸ Im tekst będzie ciekawszy (ale bez przesady: spotykanie duchów czy walczenie ze złymi mocami nie wchodzi w grę) i przejrzysty tym będziesz miał większe szanse na wygraną.
Nagrody:
1 miejsce - Tytuł prefekta i 50 punktów dla domu
2 miejsce - 30 Srebrników i 30 punktów dla domu
3 miejsce - Możliwość kupna kota lub sowy i 10 punktów dla domu
Uczestnicy:
1. 
2. 
3. 

~Queerditch~
Ferronath
Opis: W domu Ferronath drużyna Queerditcha poszukuje członków. Napisz opowiadanie jak sprawujesz  się w tej grze, a miejsce będzie twoje!
Zasady:
➸ Wymagana jest doskonała znajomość zasad Queerditcha.
➸ Zastanów się jaką rolę w grze chcesz odgrywać - być ścigającym, pałkarzem czy obrońcą. Jeśli, na przykład, piszesz opowiadanie jak sprawujesz się w byciu ścigającym nie opisuj jak zachowują się pałkarze czy obrońca - skup się na swoim miejscu.
➸ Opowiadanie musi zawierać min. 30 linijek.
➸ Będzie tutaj wyświetlana liczba opowiadań w danej dziedzinie - żeby nie było wszystkich opowiadań w jednej roli. Mogą być tylko dwa opowiadania z jednego miejsca - kto pierwszy ten lepszy!
Nagrody:
Autorzy czterech najlepszych opowiadań zostaną wybrani do szkolnej drużyny Queerditcha domu Ferronath. Pojawi się również ankieta decydująca o tym kto ma zostać kapitanem.
Uczestnicy:
1. Fortis
2.
3.
4.
5.
6.

Slynessys
Opis: W domu Slynessys drużyna Queerditcha poszukuje członków. Napisz opowiadanie jak sprawujesz  się w tej grze, a miejsce będzie twoje!
Zasady:
➸ Wymagana jest doskonała znajomość zasad Queerditcha.
➸ Zastanów się jaką rolę w grze chcesz odgrywać - być ścigającym, pałkarzem czy obrońcą. Jeśli, na przykład, piszesz opowiadanie jak sprawujesz się w byciu ścigającym nie opisuj jak zachowują się pałkarze czy obrońca - skup się na swoim miejscu.
➸ Opowiadanie musi zawierać min. 30 linijek.
➸ Będzie tutaj wyświetlana liczba opowiadań w danej dziedzinie - żeby nie było wszystkich opowiadań w jednej roli. Mogą być tylko dwa opowiadania z jednego miejsca - kto pierwszy ten lepszy!
Nagrody:
Autorzy czterech najlepszych opowiadań zostaną wybrani do szkolnej drużyny Queerditcha domu Slynessys. Pojawi się również ankieta decydująca o tym kto ma zostać kapitanem.
Uczestnicy:
1.
2.
3.
4.
5.
6.


Opis: W domu Slynessys drużyna Queerditcha poszukuje członków. Napisz opowiadanie jak sprawujesz  się w tej grze, a miejsce będzie twoje!
Zasady:
➸ Wymagana jest doskonała znajomość zasad Queerditcha.
➸ Zastanów się jaką rolę w grze chcesz odgrywać - być ścigającym, pałkarzem czy obrońcą. Jeśli, na przykład, piszesz opowiadanie jak sprawujesz się w byciu ścigającym nie opisuj jak zachowują się pałkarze czy obrońca - skup się na swoim miejscu.
➸ Opowiadanie musi zawierać min. 30 linijek.
➸ Będzie tutaj wyświetlana liczba opowiadań w danej dziedzinie - żeby nie było wszystkich opowiadań w jednej roli. Mogą być tylko dwa opowiadania z jednego miejsca - kto pierwszy ten lepszy!
Nagrody:
Autorzy czterech najlepszych opowiadań zostaną wybrani do szkolnej drużyny Queerditcha domu Slynessys. Pojawi się również ankieta decydująca o tym kto ma zostać kapitanem.
Uczestnicy:
1.
2.
3.
4.
5.
6.

Treascones
Opis: W domu Treascones drużyna Queerditcha poszukuje członków. Napisz opowiadanie jak sprawujesz  się w tej grze, a miejsce będzie twoje!
Zasady:
➸ Wymagana jest doskonała znajomość zasad Queerditcha.
➸ Zastanów się jaką rolę w grze chcesz odgrywać - być ścigającym, pałkarzem czy obrońcą. Jeśli, na przykład, piszesz opowiadanie jak sprawujesz się w byciu ścigającym nie opisuj jak zachowują się pałkarze czy obrońca - skup się na swoim miejscu.
➸ Opowiadanie musi zawierać min. 30 linijek.
➸ Będzie tutaj wyświetlana liczba opowiadań w danej dziedzinie - żeby nie było wszystkich opowiadań w jednej roli. Mogą być tylko dwa opowiadania z jednego miejsca - kto pierwszy ten lepszy!
Nagrody:
Autorzy czterech najlepszych opowiadań zostaną wybrani do szkolnej drużyny Queerditcha domu Treascones. Pojawi się również ankieta decydująca o tym kto ma zostać kapitanem.
Uczestnicy:
1.
2.
3.
4.
5.
6.

Hufflewen
Opis: W domu Hufflewen drużyna Queerditcha poszukuje członków. Napisz opowiadanie jak sprawujesz  się w tej grze, a miejsce będzie twoje!
Zasady:
➸ Wymagana jest doskonała znajomość zasad Queerditcha.
➸ Zastanów się jaką rolę w grze chcesz odgrywać - być ścigającym, pałkarzem czy obrońcą. Jeśli, na przykład, piszesz opowiadanie jak sprawujesz się w byciu ścigającym nie opisuj jak zachowują się pałkarze czy obrońca - skup się na swoim miejscu.
➸ Opowiadanie musi zawierać min. 30 linijek.
➸ Będzie tutaj wyświetlana liczba opowiadań w danej dziedzinie - żeby nie było wszystkich opowiadań w jednej roli. Mogą być tylko dwa opowiadania z jednego miejsca - kto pierwszy ten lepszy!
Nagrody:
Autorzy czterech najlepszych opowiadań zostaną wybrani do szkolnej drużyny Queerditcha domu Hufflewen. Pojawi się również ankieta decydująca o tym kto ma zostać kapitanem.
Uczestnicy:
1.
2.
3.
4.
5.
6.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz